اخباربرگزیدهاقتصادتشکلهاراه و مسکنصنعت و معدنصنعت ومعدن

افزایش ۲.۳ درصدی تولیدات مسکن طی یک سال اخیر

دبیر انجمن انبوه سازان گفت: بازار مسکن راکد است اما با افزایش تولیدات در حوزه مسکن شاهد رونق در بخش تجهیزات و زیرساخت‌ها خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، ناصر میرزایی دبیر انجمن انبوه سازان در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه بازار مسکن در طی چند سال گذشته در رکود کامل قرار گرفته است گفت: در صورت استفاده از ظرفیت های داخلی و محصولات داخلی به ویژه در بخش لوله و اتصالات و شیرآلات ما شاهد تقویت ظرفیت های داخلی خواهیم بود‌.

وی توضیح داد: همزمان با استفاده از ظرفیت های داخلی میزان تولیدات به ویژه در بخش شیرآلات بهداشتی افزایش یافته و در حال حاضر با پروژه های نهضت ملی مسکن میزان تولیدات داخلی بیشتر شده و از سوی دیگر با برنامه ریزی های که انجام دادیم شاهد کاهش ۲۰ درصدی صرفه جویی در مصرف آب هستیم.

دبیر انجمن شیرآلات بهداشتی افزود : با توجه به تاکیدات صورت گرفته مبنی بر صرفه جویی در مصرف آب اقدامات لازم در این بخش صورت گرفته و با توجه به آنکه ۷۰ درصد از مصرف آب در بخش کشاورزی است برای صرفه جویی در سایر بخش ها هم اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی افزود: در راستای استفاده از ظرفیت های داخلی نمایشگاه شیرآلات ، لوله و اتصالات از ۱۸ تا ۲۱ برگزار می شود و تا به امروز در این صنعت ۲۰ هزار نفر مستقیم و ۱۰۰ هزار نفر غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد شده است./باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا