اخباربرگزیدهاقتصادشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدن

مدیر عامل شرکت آهن و فولاد ارفع: افزایش ظرفیت جا‌به‌جایی ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تنی محصولات فولادی و معدنی

مجتبی مهری‌نژاد در مراسم افتتاح فاز یک خط آهن منطقه فولادی اردکان با اعلام اینکه این شرکت اجرای ۲۱ کیلومتر از خط ریلی مذکور را بر عهده دارد تاکید کرد: این پروژه توسط کنسرسیومی متشکل از چهار شرکت در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، به نقل از روابط عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع، مجتبی مهری‌نژاد مدیر عامل شرکت آهن و فولاد ارفع در مراسم افتتاح فاز یک خط آهن منطقه فولادی اردکان با اعلام اینکه این شرکت اجرای ۲۱ کیلومتر از خط ریلی مذکور را بر عهده دارد تاکید کرد : این پروژه توسط کنسرسیومی متشکل از چهار شرکت در حال اجراست.

مهندس مهری‌نژاد در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد:هم‌اکنون فاز اول پروژه به طول ۹ کیلومتر تحویل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران شده است و فاز دوم به طول ۶ کیلومتر به وسیله این کنسرسیوم عملیاتی خواهد شد.

میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این پروژه ۸۵۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود و باقی‌مانده خط طی دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

در صورت تکمیل کل پروژه، ظرفیت جابه‌جایی ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصولات فولادی و معدنی معادل با ۱۰ درصد بار شبکه ریلی کشور فراهم خواهد شد‌.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا