اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتتجارتحمل و نقلشرکتهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنایع معدنیصنعت و معدنصنعت ومعدن

مدیر لجستیک شرکت فولاد جهان آراءاروند: مزیت ما حمل و نقل کالا به کشورهای همسایه است

علیرضا مکتوفی، مدیر لجستیک شرکت فولاد جهان آراء اروند گفت: علی رغم محدودیت‌های موجود، حمل و نقل کالا به کشورهای همسایه تنها یکی از مزیت‌های صادراتی فولاد جهان آراء اروند است.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، علیرضا مکتوفی، مدیر لجستیک شرکت فولاد جهان آراءاروند اظهار داشت: فولاد جهان آراء اروند با هدف تولید عریض‌ترین اسلب فولادی در خاورمیانه افتتاح شد و خوشبختانه به این هدف دست یافته‌ایم، در واقع این شرکت با تولید این نوع اسلب می‌تواند به توسعه صنایع کشتی‌سازی و ساخت لوله‌های انتقال سیالات با قطرهای بالا یاری برساند.

وی گفت: با توجه به امکانات و نیروهای زحمتکش، کارگران خرمشهر و منطقه آزاد اروند در تلاش برای افزایش تولید هستیم.

بهره‌گیری از مزیت‌های دریایی

مدیر لجستیک شرکت فولاد جهان آراء اروند، قرارگیری این شرکت در محدوده جغرافیایی منطقه آزاد اروند را مزیت صادراتی عنوان کرد و گفت: حمل و نقل ترانزیت کالا به عراق نیز یکی دیگر از مزیت‌های صادراتی این مجموعه است.

مکتوفی، با بیان اینکه فولاد جهان آراء اروند همچون سایر شرکت‌ها با یک سری مشکلاتی مواجه است، عنوان کرد: علی‎رغم محدودیت‌های موجود، با توجه به سیستم مدیریتی و با تلاش و پشتکار همکاران متخصص در حوزه بازرگانی، لجستیک و تیم فنی تاحدی بسیاری این مشکلات مرتفع شده است.

وی درباره چالش‌های گمرکی ورود و خروج کالای در مناطق آزاد اروند، اظهار داشت: متاسفانه برخی از قوانین موجود موجب طولانی شدن فرایند رسیدن محموله به مقصد یا خروج محموله می‌شود که با همکاری سازمان منطقه اروند و گمرک ایران، بسیاری از این موارد برداشته شده است.

مدیر لجستیک شرکت فولاد جهان آراء اروند در پایان بر ضرورت مهیا کردن شرایط کار برای جوانان در جامعه تاکید کرد و گفت: نیروی باسواد و متخصص ایرانی با امکانات محدود می‌تواند عملکرد درخشانی در میان شرکت‌های جهانی به ثبت رساند./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا