اخباربرگزیدهاقتصادتشکلهاصنعت و معدنصنعت ومعدنلوازم خانگینمایشگاه ها

۹۰ درصد شیرآلات کشور تولید داخل هستند/هشدار آلودگی سرب در محصولات شیرآلات

دبیر انجمن صنفی شیرآلات بهداشتی ساختمان گفت: سرب در محصولات و تولیدات شرکت‌های زیرپله‌ای را محتمل دانست و از مردم خواست تا نسبت به خریداری محصولات با دارا بودن نشان استاندارد اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، دبیر انجمن صنفی شیرآلات بهداشتی ساختمان، ناصر میرزایی در نشست خبری اظهار کرد: امسال در نمایشگاه بین‌المللی لوله، اتصالات، شیرآلات بهداشتی ۱۰ شرکت خارجی از کشورهای چین، ترکیه، اسپانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، هلند و فنلاند همراه با ۱۲۸ شرکت داخلی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

وی گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع در روزهای هجدهم تا بیست و یکم تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

میرزایی خاطرشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در حوزه‌های بازاریابی، توسعه بازار و صادرات کالاهای تخصصی، همچنین برگزاری ۲ همایش تخصصی در صنعت لوله و اتصالات و صنعت شیرآلات در این دوره از نمایشگاه پیش بینی شده است.

این مقام صنفی از رعایت استاندارد اجباری در محصولات تولیدی شرکت عضو انجمن خبر داد و اظهار داشت: این مهم به ویژه در زمینه به کارگیری سرب رعایت می‌شود و بسیاری از شرکت‌ها نسبت به حذف این ماده از تولیدات خود همگام با اتحادیه اروپا اقدام کرده‌اند.

میرزایی، در عین حال به کارگیری سرب در محصولات و تولیدات شرکت‌های زیرپله‌ای را محتمل دانست و از مردم خواست تا نسبت به خریداری محصولات با دارا بودن نشان استاندارد اقدام کنند.

وی اظهار داشت: ۲۰ هزار نفر به طور مستقیم و افزون بر ۱۰۰ هزار نفر به طور غیر مستقیم در این صنعت اشتغال به کار دارند.

 دبیر انجمن صنفی شیرآلات بهداشتی ساختمان در رابطه با تامین قطعات شیرآلات بیان کرد:۹۰ درصد تولیدات شیرآلات کشور تولید داخلی هستند و تنها ۱۰ درصد از قطعات از خارج کشور تامین می شود.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی لوله، اتصالات، شیرآلات بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا، استخر، صنایع و خدمات وابسته (PIVEX) صنعت ساختمان، ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود./ موج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا